Storm

hej hopp!

ja nu va det ju ett tagsen jag skrev är men har ju ingen egen dator men nu har jag johns dator här så då får man ju passa på;)

har nuss badat och duschat skönt! ska fixa lite lunch här nu gott.
idag blir det nog bara till att sitta hemma blåser ju storm ute . eller kanske drar och bowlar sen vi får se:)


vad som hänt med jamie sedan sist är att han reser sig upp kryper gör stora framsteg varje dag:D han har rest sig upp sen han va 6 månader och krypit sen han va 7 mån:) han är väldigt tidig tror han kommer gå inom snar framtid men tycker han kan vänta ett tag! men men heheh min lille prins han börjar bli stor nu  månader nu den 12 februari så.


jaja nu ska jag fixa mat john är nog klar i duschen snart och jamie vill leka

puss puss J&J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0